کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبیه‌ساز بازی‌های پلی‌استیشن 2 برای اندروید منتشر شد

نسخه‌ی اولیه از شبیه ساز پلی استیشن ۲ برای اندروید منتشر شده است و حالا می‌توانید بسیاری از بازی‌های تحت این کنسول بازی را در موبایل‌ها یا تبلت‌های اندرویدی تجربه کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ دستگاه‌های موبایل، حالا کم کم در حال پیشروی در حوزه بازی‌های ویدیویی هستند و روز به روز سهم بیشتری از بازار بزرگ‌ترین سرگرمی بشر پیدا می‌کنند. این را می‌توان از ورود استودیو‌های بزرگ بازی‌سازی با بازی‌های بزرگ خود به صنعت موبایل‌ها متوجه شد. این روزها بازی‌های موبایل، فقط به نام‌هایی مانند Angry Birds و Cut the Rope خلاصه نمی‌شود و می‌توان نام‌ بازی‌های بزرگ و به‌نامی را در گوشی های موبایل‌ها دید. 

البته، بسیاری از این بازی‌های بزرگ که امروزه برای دستگاه‌های موبایل عرضه می‌شوند، محصول چند سال پیش کمپانی‌هایی مانند راک‌استار و اسکوئرانیکس هستند. راه دیگری که برای تجربه بازی‌های بزرگ باقی می‌ماند، تجربه این بازی‌ها به لطف استفاده از شبیه‌سازها است. اگرچه استفاده از این شبیه‌سازها سخت و دشوار است اما با نگاهی کوتاه به پلی‌استور گوگل می‌توان به محبوبیت آن‌ها برای اجرای بازی‌ها پی‌برد. شبیه‌سازهایی که از آتاری و نینتندو گرفته تا پلی‌استیشن و نینتندو 64 را پوشش می‌دهند. 

اما کنسول‌های جدیدتر چطور؟ به لطف افزایش توان پردازشی دستگاه‌های موبایل، ما بالاخره به نقطه‌ای رسیدیم که بتوانیم بازی‌های سه‌بعدی را به کمک شبیه‌سازها روی دستگاه‌های موبایل خود اجرا کنیم. اخیرا، شبیه‌ساز محبوب و معروف دلفین که به شبیه‌سازی کنسول‌های گیم‌کیوب و نینتندو وی می‌پردازد، پا به مینی‌کنسول اندرویدی رِیزِر یعنی شیلد گذاشت. حالا نوبت به پلی‌استیشن 2 است تا به کمک شبیه‌ساز بازی‌های کنسولی، راهی سیستم‌عامل اندروید شود. 

این شبیه‌ساز تازه وارد که Play نام دارد، در مراحل اولیه ساخت و توسعه است و بر اساس صفحه اجتماعی رسمی رسمی آن، اگرچه بسیاری از بازی‌های روی Play اجرا می‌شوند اما هنوز مشکلات زیادی اعم از زمان‌های بارگزاری طولانی، تاخیرهای فراوان، نوشته‌های به هم ریخته و غیره دارد. 

نکته‌ای که مشخص است این است که Play در مرحله‌ای قرار ندارد که بتوان از آن برای تجربه‌ بازی‌های به‌یاد ماندنی کنسول نسل هفتمی سونی استفاده کرد و در حال حاضر بیشتر برای مصارف آزمایشی و تحقیقاتی است ولی همین پیشرفت نیز قابل توجه محسوب می‌شود. Play هم‌اکنون در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و دانستن همین موضوع که شاید بتوانیم روزی بدون دردسر و ایراد، بازی‌های پلی‌استیشن 2 را روی اندروید تجربه کنیم، مایه مسرت و خوشحالی است. 

با مراجعه به صفحه اجتماعی این شبیه‌ساز در گوگل‌پلاس، می‌توانید ثبت نام کرده و نسخه آزمایشی Play را دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27242 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/18 تعداد مشاهده: 2518
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمدحسین رضای 1394/06/29 18:41
عالی